onsdag 26 augusti 2009

Samma visa varje gång!

Är de nåt jag aldrig kommer lära mig eller förstå mig på så är de csn! när man börjar plugga och ska försöka få nån ordning på alla lån/bidrag är de lika svårt varje gång. man ska skicka in studieförsäkran, söka lån, få bekräftelse, skaffa e-legitimation för att över huvudtaget komma in på deras sidor, skicka studieplan mm, när man gjort allt och tror att man är klar är det ändå alltid något som blir fel och behöver kompleteras.. Får hoppas att de blir bra nu.
På fm har jag varit till banken och fixat lite saker, hälsat på pappa som bjöd på sina goda pannkakor, tack för de! Hade Fröja med mig så hon skulle få träna lite mer på bilåkningen hon blir åksjuk varje gång vi ska nånstans, dreglar som jag vet inte vad och ibland blir hon så dålig att hon spyr =( idag försökte jag prata med henne hela tiden när vi åkte så lite bättre gick de.

Dags att fortsätta måla! När M slutar ska han hämta ut kläderna vi beställt =) hoppas att dom passar.


Kram /Emilie

2 kommentarer:

  1. Hehe jag trodde att ni bara var hit å vände idag... trevlig jag var som sov :)

    SvaraRadera
  2. Jaha =) var nog där lite över en timme eller nåt

    SvaraRadera