lördag 2 januari 2010

Jul/Nyår

Har varit helt underbara dagar tillsammans med familjen. Julen var vi först i Björbo hos Ms Mamma sen åkte vi till min mamma och pappa. Fick mysiga saker till både oss själva och bebisen. Nyår firade vi hos mina släktingar åt god mat och hade det trevligt!

År 2009 har varit ett helt underbart år! Träffade Marcus, vi flyttade ihop, förlovade oss, flyttade igen och jag vart gravid! Kunde inte ha varit ett bättre år! 2010 kommer bli ett av dom bästa vi ser fram emot att få bli föräldrar till sommaren det kommer vara en av dom största sakerna som hänt oss! Längtar hur mycke som helst!
Bilden är på magen v.14.

På fredag hoppas jag att internet kommer igång så jag kan börja skriva ordentligt igen!
God fortsättning! Kram /Emilie

1 kommentar:

  1. Hej! Ser att du också läser till uska, jag börjar plugga till det 11/1 på distans :P

    SvaraRadera