söndag 20 juni 2010

Ingenting!

Igår gjorde vi absolut ingenting, var bara inne och tog det lugnt. Kikade lite på Victorias bröllop. Ibland är det skönt med såna dagar. Idag vet jag inte heller vad vi ska hitta på..
Imorn ska jag till Mvc på kontroll. Känns helt overkligt att det bara är två veckor kvar tills bebisen är beräknad, vill så gärna träffa h*n nu!

På tisdag ska jag till blge och veterinären med Konjack (om jag inte får en tid i ludvika ist) ska kolla om han har fått tandsten, verkar så det lilla jag sett, men det är inte en hund som öppnar munnen i första taget så det är svårt att se ordentligt. Han har smackat mycke på sista tiden och jag tycker inte att han är sig sj så hoppas dom hittar något som går att rätta till, vill inte att han ska ha ont...

Nej nu blir det frukost! Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar