lördag 20 november 2010

Längesen!

Vart utan internet tills igår! Sen har det hänt så mycke på sista tiden, både glädje och sorg.. Förra helgen hade vi dop för Jonna var hur fint som helst! Lite protester men annars skötte hon sig så bra! =) Innan dopet var jag och M till stadshuset och vigde oss med mina syskon som vittnen! Förutom mina syskon var det bara två vänner som visste om vigseln, efter dopet berättade prästen för alla att vi gift oss så välsignade han oss! Riktigt kul att se allas miner =) En helt perfekt dag som vi aldrig kommer glömma! Igår var jag på begravning, och tog farväl av min gammelmormor en sista gång. Riktigt jobbigt men samtidigt fint. Hon var ju trots allt gammal och har levt ett bra liv ända tills på slutet, nu behöver hon aldrig mer ha ont! Var dit idag och tände ett ljus kommer göra det så ofta jag kan! Du kommer alltid finnas i våra minnen, så glad att du hann träffa Jonna det betyder så mycket för mig!

Idag har vi storhandlat och städat lite ska fortsätta imorn. Så hoppas jag att vi får fingrarna ur..... och sätter upp alla tavlor den här helgen!

Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar