måndag 13 juni 2011

Underbar helg!


Nu har det gått några dagar sen jag skrev. I fredags var vi på familjebadet riktigt härligt! Var skönt att svalka av sig inne lite när det var så hett ute. I lördags morse åkte vi till Västerås och Ikea, dom har byggt om där på både gott och ont tycker jag. Kul att allt var mycket större men samtidigt var det väldigt rörigt och svårt att hitta. Fick med oss det vi ville hem iaf så nu är en hel del presenter till Jonna klara!

Igår var vi till blge på auktion, först hittade vi inte dit så vi ringde till 118800 och frågade efter vägbeskrivning dom gav oss helt fel beskrivning till en annan auktion som är nästa helg. Lagom irriterade åkte vi till kupolen ist, fick för oss att vi kanske hade tagit fel på datum. När vi var klara på kupolen och skulle åka hem fick vi se en skylt om auktionen så vi åkte till platsen vi varit på från första början och där var auktionen... Vi kom dit mitt i så det vart tyvär inga fynd. Men vi ska absolut åka på fler auktioner framöver! Något positivt var iaf att när vi var på väg från parkeringen ropade en farbror på oss och frågade om vi var i behov av en barnstol. Först förstod jag inte vad han menade men sen visade han att han vunnit en cykel på auktionen och på den satt en barnstol han inte behövde så den fick vi! Kanon bra vi hade pratat om att skaffa en sån bara nån dag innan. Nu måste vi bara ha en cykel =)

Haft en jätte bra helg tillsammans med min underbara familj! Älskar verkligen att göra saker tillsammans, bara vi!

 Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar