onsdag 13 juli 2011

Tråk!!

Fick ett samtal från M nyss, som det ser ut kommer dom inte hem på fredag som det först var tänkt =( Riktigt tråkigt när man ställt in sig på att det bara är ett par dagar kvar tills vi ses.. Nu vet jag inte när det blir.

 Igår var det dags för jobb igen mellan 15.30-21.30. Så Jonna var först hos farmor och farfar sen hämtade Elin henne och åkte hit så Jonna fick lägga sig. Är på tok för sent för Jonna att vara vaken till 21.30 så är verkligen glad att alla hjälper mig! Blir ett riktigt pusslande nu när M är borta men jobbar ju inte så mycket så det går.
 Pappa hade tvättat min bil igår oxå när jag var på jobbet det tackar jag för!! Så tacksam att jag ha min underbara familj.

 Nu ska vi plocka lite och se om vi kan packa lite kartonger.

 Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar