söndag 21 augusti 2011

Usch!!

Fortfarande fullt upp med allt plock. Idag ska vi städa ur lägenheten så vi blir av med den. Har dykt upp lite tråkigheter här med huset som jag hoppas vi får ordning på! Nästa vecka får vi kanske lite svar iaf. Vi känner oss grymt kluvna men hoppas som sagt att det löser sig till det bästa.

 På onsdag går vi in i graviditetsv.18. Illamåendet har äntligen börjat avta ordentligt så jag kan äta normalt igen, och så kan jag dricka lite kaffe har saknat det ganska mycket dessa veckor! Har lite foglossning men inget allvarligt, känner mest av ryggen och höfterna på kvällarna när jag vart igång en hel dag. För ett par veckor sen började jag känna av sammandragningar, har några om dagen. Hade lika med Jonna oxå började ganska tidigt. Annars mår jag riktigt bra och njuter av att magen växer =)

 Nej nu ska vi fundera lite mer på vad vi ska göra...

 Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar