onsdag 30 september 2009

Frost!

Ja imorse när jag kom ut var det frost, M fick skrapa rutan på bilen så hörde jag rykten om att det snöade i sälen igår. Vare sig man vill eller inte verkar det som att vintern börjar närma sig.. ser inte fram emot minusgrader och snö, men bor man här är det väl bara att gilla läget, tyvär.

Varit in till ludvika en sväng på fm, M har varit hos ögonläkarn han hade skräp i ögat som satt väldigt långt in, fick ut de som tur var så fick han salva till ögonen igen. Håller tummarna att det blir bättre nu. Fick godkänt på mitt arbete jag lämnade in här om dagen, otroligt skönt! ska försöka bli klar med ett till idag. Ikväll tror jag Konjack kommer hem, har saknat han så mycke inte van att han är borta så här länge.. Imorgon ska jag ev vara barnvakt till bästa Hugo, det ser jag fram emot!

Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar