onsdag 9 december 2009

Hej och Hå!

Nu har vi fullt upp kan jag lova, går allt enligt planerna får vi nycklarna till nya lägenheten imorn! Mitt i allt flyttande har jag en kurs (socialt behandlingsabete) som måste bli klar nu i veckan... Får försöka planera så att allt går ihop. Igår gjorde vi ett ryck med vårat förra sovrum sorterade alla saker där så nu vet vi vad som ska kastas och inte. ska plocka ur en till hylla som ska med till tippen sen blir det till att fortsätta packa.. Känns lite drygt att jag inte kan vara med och hjälpa till så mycke som jag vill, har nämligen blivit tillsagd att inte lyfta för tunga saker.. Man vill ju inte bara stå och titta på vill oxå, men vet att det är av en underbar anledning jag inte kan tänker man så blir det genast lättare. Har tur som har Marcus och min bror som kan lyfta saker ist.

Nej dags att sätta igång!
Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar