måndag 7 december 2009

Mycket som händer!

Ja nu är det inte bara en sak på gång. På torsdag flyttar vi, eller börjar iaf tyckte det känndes som en evighet tills vi skulle få börja och nu är det inte ens en vecka kvar... En stor anledning till flytten är att vi ska få barn i sommar, är ju själv uppväxt där, har familjen jätte nära, lugnt område. Vi ska ju flytta till en tvåa vilket oxå känns helt rätt med tanke på att den är stor, och jag tycker inte att barnet behöver ha ett eget rum på en gång, trivs vi bra där kommer vi ta en större lägenhet så småningom.

Att vi ska bli föräldrar känns helt underbart men samtidigt helt overkligt, tror det är först när man varit på ultraljudet man kommer förstå att det är "på riktigt" Hitills har allt gått upp och ner ena dagen mår jag toppen, nästa riktigt dåligt mår illa och känner mig helt slut. Har redan börjat med järntaletter eftersom blodvärdet var så lågt, bara dom börjar göra sitt ska väl den värsta tröttheten försvinna. Är lyckligare än någonsin att jag och min underbara Marcus ska få ett barn tillsammans! Inga ord i världen kan beskriva hur jag känner.


Idag måste jag plugga en del, så ska jag försöka städa, rensa och packa det är väl iaf den tråkigaste delen med att flytta...

Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar