tisdag 9 mars 2010

Shopping!

I söndags var jag och M till blge. Shoppade lite för pengana jag fick i födelsedagspresent. Vart lite kläder och underkläder till mig, var verkligen på tiden eftersom det mesta börjar sitta åt =) köpte täcke och kudde till spjälsängen så den ska jag hämta nån dag och göra i ordning.

Imorn åker mitt hjärta till gotland och jobbar i två veckor, två veckor i streck! Förstår inte hur jag ska klara mig? har aldrig varit borta så länge från varandra.. Sist vi var det var när jag var i Grekland en vecka förra sommaren och då höll jag på att längta ihjäl mig.. Får hålla tummarna att veckorna går fort, och att det blir fint väder så man kan vara ute lite.. Kommer sakna honom varje sekund!

Försöka vakna till liv och plocka lite hemma som vanligt innan det är dags för lite jobb..

Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar