onsdag 17 mars 2010

Värsta förkylningen!

Jag har vart med om! Idag har febern gått ner i natt hade jag feber hela natten. Har riktig jobbig rethosta gör jätte ont i bröstet, magen och ryggen när jag hostar. Att man är gravid gör ju inte saken bättre, blir lite mer orolig plus att jag inte vill stoppa i mig massa läkemedel i onödan. Andra natten utan sömn och igår fick jag inte i mig något att äta =( måste försöka tvinga i mig lite idag... Har som sagt aldrig varit med om en värre förkylning! =( Saknar min älskling så mycke nu oxå, skulle göra vad som helst för att få ligga i hans famn nu. Något positivt mitt i allt elände är att han förhoppningsvis kommer hem nu på lördag ist för nästa onsdag! håller tummarna för de.

nej hosta och snora vidare, kanske försöka sova nån timme.
Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar