måndag 3 maj 2010

62 dagar kvar!

Till bf. Snart får vi äntligen träffa den lill* som växer i magen, som vi längtar! Börjar bli lite små tungt med magen nu, och värre blir de väl =) Har fortfarande lite problem med ryggen och höfterna när jag är igång går de skapligt men när jag lägger mig är det kört. Nu över helgen har mina ben börjat bli lite svullna, sen har jag sammandragningar ganska ofta går över om jag vilar. Fick sms i slutet av förra veckan att våran vagn kommit så den ska vi åka och hämta nån dag, sen blir det Ikea och handla lite smått och gott!

Helgen har vart helt ok, valborg firade vi hos mamma och pappa med en egen liten brasa. På lördagen var vi runt till lite olika ställen och fiskade, hundarna var med oxå. Kunde släppa lös dom på ett ställe så dom fick springa av sig ordentligt. Helt underbart att se dom så lyckliga, såna gånger saknar jag verkligen att ha ett hus med gård där dom kan få leka fritt. Igår hade M match var där och kikade en stund men blåste riktigt kallt plus att ryggen gjorde ont så kunde inte stanna hela matchen.

Nu ska jag sätta igång med lite städning sen ska jag ut och njuta av solen
Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar