onsdag 26 maj 2010

Falun!

Igår var jag hos barnmorskan, allt såg så bra ut bebisen hade växt jätte fint och hjärtljuden låg på 138. Pratade lite om mina sammandragningar som kommer oftare och är lite starkare, så fick rådet att ringa förlossningen. Pratade med dom och dom tyckte att jag skulle komma för en kontroll. Åkte till falun på em, allt såg bra ut men sammandragningarna kommer titt som tätt. Lite mer än 5 veckor kvar till bf så det återstår att se om bebisen tänker stanna kvar tiden ut eller inte. Ska dra ner mer på tempot få se om det blir bättre. Verkar ha en livmoder som är ganska känslig och drar ihop sig för minsta lilla, men är glad att det inte gör ont än.

Idag ska jag tvätta och plocka lite så ska jag passa på att njuta av solen!

Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar