måndag 18 oktober 2010

Tusen saker!

Snurrar i mitt huvud nu! Hjärnan går på högvav både dag och natt! Så mycke som händer just nu, Vi ska flytta, packa, städa, visa lägenheten så mycke som möjligt, försöka pussla ihop allt så vi kan flytta tidigare, Jonnas dop närmar sig, massa planering! mm. Sen ska man ju hinna med allt i vardagen oxå! Just nu önskar jag bara att allt med flytten vore klart så man slapp vara på helspänn hela dagarna och fundera på vad man ska göra med allt. Att hela tiden vara beredd på att lägenheten ska visas och vara kliniskt ren är inte så lätt  när M jobbar heltid och jag är själv hemma på dagarna med två hundar och Jonna jag får vara glad när jag hinner städa undan det värsta! Men vissa verkar tro att man har all tid i världen och att man kan begära hur mycket som helst av oss!!

Tänk om man kunde vrida fram tiden!

Färdig klagat för idag ;) Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar