torsdag 14 oktober 2010

Utmanad!

av Malin


4a Tvprogram:
Arga snickaren, Ensam mamma söker, Bonde söker fru och Kniven mot strupen

4a saker jag gjort idag:
Sovit, Myst med Jonna, Druckit massa te och klagat (förkylningstider!)

4a saker jag längtar efter:
Sommaren, flytten till nya lägenheten, julen och Jonnas dop!

4a saker på önskelistan:
Oegränsat med pengar (nästan), ett hus, en helt ny gaderob (med innehåll), Och att jag och min familj får må bra!

4a saker som jag avskyr:

Avundsjuka, Svartsjuka, Skitsnack, Döden. Dom sakerna klarar jag mig alldeles utmärkt utan!

4a saker jag tycker om att göra:
Umgås med alla som står mig nära, Mysa, Tända ljus, Vara mammaledig och spendera dagarna med min älskade dotter!

4a saker jag ätit idag:
Hm? Bacon, makaroner, kaffe och te ingen vidare matlust när man är sjuk.

4a utmanade;
Ja? de som vill eftersom den här listan verkar ha gått runt till de flesta ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar