torsdag 25 februari 2010

Aj!!

Igår fick jag en akut tid hos tandläkarn, har nyligen bytt tandläkare och tydligen är det väldigt lång väntetid överallt.. Har haft ett litet hål en längre tid eftersom jag är så himla fjantig när det gäller att gå till tandläkarn.. Nu fick jag sota för de oxå, hålet hade blivit större plus att det blivit en spricka i tanden bredvid eftersom ja gnisslar tänder på nätterna.. Att man är gravid gör ju inte heller saken bättre man får lättare hål plus att jag blöder i munnen så fort jag nästan kollar på en tadborste =( Fick lägga i en tillfällig lagning igår eftersom jag vägrade att göra nå mer när jag legat där ca en halvtimme, är ju så fruktansvärt obehagligt! Visst är det säkert bättre att härda ut och få allt gjort men igår funka de inte så har en ny tid i april, hoppas det är den sista och att jag slipper dom här besvären sen!!

Annars rullar det på här hemma M har börjat jobba och jag mår bra, lite ont i höfterna men det är sånt man får stå ut med, vet ju att det kommer nåt fint i slutändan hade det inte gjort det vet i katten om jag klarat av en graviditet? känner små sparkar varje dag nu, ibland mer och ibland mindre helt underbart!

Nu ska jag läsa tidningen och ta mig en kopp kaffe!

Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar