onsdag 10 februari 2010

Älskade älskling!

Har varit ett nervöst dygn vill jag lova.. M har varit dålig sen i helgen trodde först de var nån förkylning sen magsjuka men igår börja vi misstänka blindtarmen eftersom han hade så ont i magen. Ringde till vårdcentralen å fick tid på en gång, sen remiss och vidare till falun där dom ganska snabbt konstaterade att det var inflammation i blindtarmen. Han vart inlagd sen var det bara att vänta på operation, fick tid för det runt halv sju igår kväll. Jag satt i nåt väntrum under operationen som tog lite mindre än tre timmar (men det var dom längsta timmarna i mitt liv) Sen fick jag träffa M på uppvaket satt där en stund innan det var dags att åka hem. Har sovit jätte dåligt i natt bara tänkt på M känndes inge kul alls att lämna honom igår.. Vart iaf positivt överraskad när han ringde imorse och berättade att han skulle få komma hem! Hämtade honom strax efter lunch idag. Allt har gått bra men han är så klart öm å så. Glad att han är hemma så jag kan ta hand om honom =) Vet inte hur jag skulle kunna klara mig utan min underbara älskling, såna här gånger hinner man verkligen tänka en del och jag kan inte se ett liv utan honom!

Soffläge nu är nog ganska trötta båda två.
Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar