måndag 22 februari 2010

Snökaos!

Har kommit riktigt mycke snö nu igen, snart får det inte plats med nå mer.. I fredags var Hugo här, jätte duktig som vanligt.. Lördan var det rally som gällde åkte ut med mamma, pappa, Sandra, Macke, Hugo, Elin och älsklingen. När vi kom fram konstaterade vi ganska snabbt att det inte skulle gå och ha Hugo med så han och mamma åkte hem direkt, (såhär i efterhand ångrar jag att jag inte gjorde detsamma) Vi andra gick ut i skogen och letade efter en bra plats att stå på var ca 1meter snö som vi fick pulsa i. Blåste och snöade så det kändes som man fick nålar i ögonen, frös riktigt mycke på slutet vill jag lova. Åkte hem innan rallyt var slut hade riktigt ont i höfterna och ryggen efter den dagen. Kvällen var vi hemma och kikade på melodifestivalen. Igår städade vi hela lägenheten så var jag ute och tog bort snö på trappan och baksidan. på em hade vi främmande trevligt synd bara att jag var så trött..

idag har M börjat jobba efter att ha varit hemma i ca två veckor känns riktigt tomt men samtidigt skönt att komma tillbaka till vardagen..

Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar