fredag 16 april 2010

Det känns!

I ryggen och höfterna så fort jag gör något jag inte brukar göra varje dag. Idag har jag bytt gardiner och det får jag sota för nu. Tar det mycke lugnare än innan eftersom jag fått de rådet av min barnmorska och självklart är jag rädd om pyret i magen! Men envis som man är blir det lätt att man "bara" ska prova saker.. Får helt enkelt lära mig att ta dagen som den kommer, vad gör det om 100 år om man inte städar allt på samma dag? Ska försöka ta det ännu lugnare och njuta graviditeten är ju bara lite mer än två månader kvar! Längtar så mycke tills vi får träffa vårat lilla barn!

Saknar min underbara M, halva tiden avklarad.. Längtar mer för varje dag som går. idag var jag lite överkänslig (som man kan bli av alla hormoner) kollade runt i lägenheten och såg att inte Marcus skor stod i hallen, jackan hänger inte heller där, hans tandborste står inte bredvid min och hans sida av sängen är helt orörd. Var nära att fälla några tårar när jag tänkte på alla dom sakerna men tack och lov kommer han hem snart och allt kan bli som vanligt <3

Trelig helg! Kram /Emilie

1 kommentar:

  1. hejsan!! Hoppas allt är bra.. =) Kan vi inte försöka att ses någon dag..? Vore juh så kul.. =) Kraaam Lill!!

    SvaraRadera