söndag 11 april 2010

Underbara väder!

Hoppas verkligen att våren har kommit för att stanna nu! Idag har jag tvättat och städat bilen, äntligen. Kan lova att det kliat i fingrarna när jag sett bilen bli skitigare och skitigare för varje dag som gått. Men bor man i lägenhet och inte har tillgång till garage är det ganska svårt att tvätta bilen på vintern. Pappa hjälpte mig vilket var behövligt eftersom det var svårt att böja sig och komma åt överallt med magen i vägen =) Har varit hos mor och far större delen av dagen setat ute och myst i solen, måste ha varit minst 25 grader när solen låg på de riktigt brände.

Nu väntar jag på att tvätten ska bli klar så jag får hänga ut den, blir premiär idag! Så ska jag plocka lite smått inne, sen blir det lugnt resten av dagen/kvällen.

Saknar M så mycke! Villatt dagarna ska gå fort så jag får ha han nära igen!

Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar