söndag 26 december 2010

Julfirande och magsjuka!

Dagen före julafton var det meningen att mamma, pappa och elin skulle komma hit och spela bingo med oss men dom fick magsjuka så vi spelade själva ist. Julafton spenderades i s-sjö, jätte mysig dag! Tack för alla fina paket! När vi satt och kollade på kalle anka kände jag att jag började må illa så mitt i fick vi packa ihop och åka hem. Hann inte mer än hem innan det var dags för mig med magsjuka... Så julaftons em och kväll var inte allt för kul växlade mellan soffan och toan ända tills natten. Juldagen var lika hela förmiddan men nu känner jag mig bättre tack och lov! Helt slut i kroppen men illamåendet är borta iaf.. Marcus och Jonna åkte nyss till björbo med lite paket men jag vågar inte följa med onödigt att smitta ner folk. Ska passa på att städa och prova nya dammsugarn vi fick i julklapp! =) Eller ja Marcus fick den men antar att jag kommer använda den mest ;)

God fortsättning Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar