måndag 6 december 2010

Ny vecka!

Vi har vart hemma och grejat hela helgen, ganska skönt ibland! Så har vi hållt på för fullt med Jonnas sovrutiner och det går bättre än väntat. Hon gnäller en stund när vi lägger henne, sen grejar hon med sin snutte innan hon somnar själv! Kvällarna är värst och i natt fick hon faktiskt sova bredvid mig eftersom hon var jätte ledsen när jag lade henne. Men som sagt över förväntat och om några dagar ska det nog inte vara några problem alls.

På torsdag ska jag till veterinären igen med Konjack, hans rygg är inte alls bra och så har magkattaren dragit igång igen =( känns jätte jobbigt att se min älskade hund ha ont! Har lovat mig själv nu att om det fortfarande är lika med hans rygg är det dags för ett svårt beslut, det sista jag vill är att han ska lida. Har åkt in och ut till veterinären flera gånger, ryggen blir bra en stund för att sen bli lika igen och det är inte värt det. Men att ta det här beslutet är det svåraste jag kommer göra. Får se vad dom säger på torsdag, hoppas så klart att det ska gå bra! Mattes älskade hund!

Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar