måndag 16 november 2009

Kan inte hålla mig längre..

Imorn ska vi och titta på en lägenhet i sunnansjö! Är ett jätte fint område och fina lägenheter. Fick hem papper idag som vi fyllt i så nu håller vi tummarna att turen är med oss och att vi får lägenheten! känns bra att få börja från början, har hållt på och plockat med allt här hemma men känner att det inte blir nån riktig ordning. Så flyttade ju jag in till M han hade redan bott här ett tag därför känns de helt rätt att flytta till något nytt där vi får bygga upp våra vanor, traditioner mm helt från början.. Är en tvåa vi ska flytta till men det skiljer inte många kvadratmeter mellan vår lägenhet vi har nu och den andra, här har vi så mycke dö utrymme oxå som aldrig blir använt. Vi kommer spara många tusen på att byta bostad vilket oxå känns riktigt bra, man kan göra roligare saker för pengarna än att lägga dom på höga hyror. Så håll tummarna imorn!

Nu ska jag göra mig i ordning så jag kommer iväg, hämta betyg och hälsa på vid nya jobbet.
Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar