fredag 6 november 2009

Onödigt

Ja igår snöade det hela dagen, vart helt vitt på backen mycke ljusare och finare. Idag är det plusgrader och regn vilket betyder att all snö nästan försvunnit. Så himla onödigt. Tycker inte om snö men när de väl snöat vill jag att de ska ligga kvar. Känner mig trött som vanligt, tror det tar ett tag innan man ställer om sig för vintern, mörkret och allt annat som kommer. Har kommit in i en period nu att jag vaknar halv nio varenda morgon spelar ingen roll om jag somnar, tidigt eller sent halv nio vaknar jag.. Skönt att vakna i tid men vissa dagar önskar jag att jag kunde somna om.. Helgen blir lugn och fridfull som det ser ut, har en del plugg att ta itu med. Längtar tills nästa vecka, har bara två kurser kvar nu! Och båda kurserna intresserar verkligen mig.

Kaffe och läsa lite mail!
Trevlig helg Kram /Emilie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar