torsdag 19 november 2009

Tröttast!

Är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Tror inte förkylningen gått ur kroppen helt. Kan även vara röknigen kanske, blir piggare men samtidigt tar det så mycke på krafterna att sluta. Har massa saker jag borde göra men bara skjuter upp dom hela tiden.. Kommer mig inte för med nånting. Senare måste jag iaf plugga så är det bara! Längtar tills helgen när min älskling kommer vara hemma så vi kan hjälpas åt med lite saker och framför allt få vara tillsammans. Han jobbar och tränar hela veckorna så det är inte många timmar vi hinner se varandra, därför är helgerna guld värda! Imorn ska M iväg och spela poker en sväng så då passar jag på att bjuda syrran på mat och film, mysigt!

Nej nu ska jag ta en dusch få se om jag piggnar till...
Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar