tisdag 3 november 2009

Nej!!

Säg inte ett jag håller på att bli förkyld! Vill inte de nu.. Eller de vill man väl aldrig? Känner mig lite täppt i näsan, allmänt trött, så börja halsen göra lite ont. Hatar dessa förkylningstider och inte blir de väl bättre av att vi har svininfluensan som sätter skräck överallt.. Jag är inte så rädd för den sjukdomen dels för att jag inte ligger i nån riskgrupp och dels för att jag tror att den inte är så farlig som den låter.. Förstår att det inte kan vara kul att drabbas och att folk med försämrat immunförsvar drabbas hårdare, men vad jag vet är det redan så med många andra sjukdomar också.. Det är vad jag tror, försöker att inte läsa så mycke om sjukdomen, eftersom jag inte blivit ett dugg klokare av de lilla jag läst. Tycker nästan alla säger emot varandra om allting. Så nu fick jag säga mitt omden nya influensan, men jag håller bara på att få en vanlig förkylning.

Ska nog åka ner till s-sjö en sväng och beklaga mig ;)

Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar