fredag 20 november 2009

Vaccination!

Har funderat fram och tillbaka (som de flesta säkert gjort) På om jag skulle ta vaccinationen mot svininfluensan eller ej. Fick erbjudande om att ta den och idag gjorde jag det.. Känns som att det är lika bra och av det jag har förstått är det bättre att ta än att bli sjuk av influensan så jag hoppas på det. Igår fick vi svaret vi hoppats på om lägenheten! Vi fick den!! är så otroligt glada, nu hoppas vi bara att det finns intresse för våran lägenhet och att vi blir av med den så snart som möjligt. Får vi den såld kan vi flytta när som helst annars får vi vänta ända tills februari och det vore lite tråkigt...

Nu ska jag göra ett ryck hemma, försöka komma på vad jag och syster ska äta för gott ikväll oxå!
Trevlig helg! Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar