måndag 11 april 2011

Älskar våren!!

Är verkligen helt underbart nu när snön försvunnit. Idag har vi oxå vart ute några timmar. Fikat med grannarna och myst i solen. Jonna blir helt slut av att vara ute hon slocknar kl 19! Imorn är det bvc som gäller, ska kontroll väga Jonna efter magsjukan hon har haft. Hon gick ju ner lite i vikt så det ska bli skönt att kolla så allt går åt rätt håll. Ska till mor och far oxå och höra lite om det är nåt spec vi ska tänka på när dom åker bort..

Något som gör lite ont nu när snön börjar försvinna är alla tankar på Konjack. Han gillade inte vintern för fem öre, våren och sommaren var hans årstider. Saknar han så otroligt mycket!! Blir helt tårögd bara jag tänker tanken att det här blir den första sommaren utan honom... Han som älskade att bada och bara få springa runt. Är så tomt utan honom så det finns inte ord.. Du finns alltid i min tankar mitt älskade hjärta! Vi ses en dag, Vi saknar dig!
 Han satt mycket i fönstret och funderade, vi kunde sitta där båda två och bara titta ut. På vintern tror jag han satt och längtade efter sommaren!
 Du kommer alltid vara speciell för mig, glömmer dig aldrig!


Alldeles för smärtsamt att skriva om det här känner jag...

 Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar