söndag 17 april 2011

Morgonpigga Jonna!

Våran dotter tycker att man ska gå upp mellan 6-7 på morgonen. Nu när vi bor här hos mina förläldrar sover vi alla i en säng. Har skjutit in den mot väggen så inte Jonna ska ramla ur. Hon vet precis vad hon ska göra för att få liv i oss. Hon kryper runt och slår oss i ansiktet, klättrar över oss, drar mig i håret osv. Och här står sängen mot ett fönster så nu har hon kommit på att man kan dra bort rullgardinen och stå och banka på fömstret. Kan inte annat än le varje morgon jag vaknar hur trött jag än är så smälter jag direkt jag ser våran solstråle! Idag är M iväg och spelar match så jag och Jonna ska nog åka hem till farmor och farfar och hälsa på sen blir det mest att ta det lugnt här hemma. Tvätta och plocka lite som varje dag. Hoppas solen vill kika fram lite mer senare så vi kan vara ute.

 Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar