lördag 30 april 2011

Blandade känslor!

30 April är ett datum som jag inte tycker om. Det har gått tre år sedan det hände, men just datumet sitter kvar och dagarna runt det här datumet känns alltid lite extra jobbiga. Det räcker med småsaker, men som tur är har jag kommit över allt bra och det känns bättre för varje år som går. Glömma tror jag aldrig att jag kommer göra men har lärt mig leva med det! Jag hoppas med tiden att jag ska kunna vända det här datumet till något positvit, att jag och min familj hittar på en tradition att se fram emot. Är så glad att jag har min underbara man som stöttar mig och förstår att jag känner som jag gör.

Kärlek!
 Ikväll hade vi tänkt ta bilen och åka runt och kika på lite olika brasor. Men vi har varit såå trötta idag alla tre så vi ska laga lite god mat, kika på film och bara mysa är det tänkt. Kanske ångrar vi oss och åker en sväng, det visar sig!

 Förra året såg min mage ut såhär, bilden är tagen den 16e april, kan inte förstå att det är över ett år sen.
Kram /Emilie

2 kommentarer:

  1. Är det en liverpool tröja.. :)??

    SvaraRadera
  2. Om du menar den på översta bilden så ja =)

    SvaraRadera