fredag 29 april 2011

Underbart!!!

Nu har vi äntligen träffat min kära familj, har saknat dom såå mycke och dom här två veckorna har känts som två år, minst! Hoppas ni aldrig mer åker ifrån oss ;) Har fått massa fina saker så det tackar vi så mycke för! Ska ner lite senare igen och gratta mamma och Elin som fyllt år när dom varit borta, mys!

Att tiden har gått så långsamt beror nog till stor del på att vi inte kunnat berätta en sak vi verkligen velat säga till dom, en sten har lyft från mitt hjärta och jag är verkligen glad att ni vet nu! Vad det handlar om får ni kanske veta i ett annat inlägg, eller så väljer vi att behålla det för oss själva. Vet att jag skriver i gåtor ibland, men det kan vara skönt!

Nej nu ska jag plocka lite mer innan lillskruttan vaknar sen göra oss i ordning och åka! Trevlig helg, och trevlig valborg!

 Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar