tisdag 5 april 2011

Dags att boka tid!

Våran Peppe har nog blivit könsmogen så snart är det dags för kastrering. Han är mer vild än tam, Jamar i högan sky osv. Tack och lov har han inte börjat "skvätta" inne än. Hoppas han inte hinner börja med det heller! Känns skönt att få det gjort snart så han kan få börja gå ut, han blir mer och mer nyfiken på vad som väntar ute och sitter mer än gärna på balkongen på dagarna.


Från det ena till det andra!
Gud vad jag längtar efter ett hus! Har börjat inse att det inte kommer spela någon roll vilken lägenhet jag bor i, det är inte lägenheterna det är fel på utan helt enkelt att jag längtar efter något eget. Jag känner mig så instängd i en lägenhet, har flyttat 9 eller 10 gånger nu på ca 7 år trivs i början men sen känner jag mig inte alls hemma. Vi har funderat på att försöka hyra ett hus kanske? Att köpa ett känns som ett jätte stort steg, men hyr man först får man ju känna på hur allt känns. Vi har tänkt att börja leta hus om ca ett år så får det ta den tid det tar att hitta ett. Kikar på hemnet varje dag och drömmer mig bort, men en vacker dag kommer vi hitta vårat hus!

 Nu ska vi kika på kniven mot strupen innan det är dags att sova.

 Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar