onsdag 6 april 2011

Mys!

Idag har Jonna varit sig själv igen! Helt underbar att se efter ett par veckors sjukdom. På fm städade jag lite här hemma sen tog jag och Jonna ett bad, hon älskar verkligen att bada helt tokig är hon! =) När Marcus slutade åkte vi mot blge han skulle hämta sin mobil som vart på lagning. Passade på att handla lite när vi ändå var där. Jag hittade ett par jeansleggings, mjukisbyxor och ett linne. Marcus köpte två t-shirtar och Jonna fick byxor, body, tröja och tofflor. (Bilder kommer ev imorn) Det är kul när man väl hittar något till sig själv fast roligast är det att köpa saker till Jonna. Oss går det ingen nöd på vi har det mesta. Vi fikade på kupolen oxå, Jonna var helt till sig hon fick muffins av pappa sen satt vi vid ett stort fönster så hon kunde se allt som hände utanför. Så mysigt att göra lite saker hela familjen.

 Nu sover lillskruttan och jag väntar på mat, orkade inte laga idag så Marcus är och hämtar. Ibland får man vara lite lat tycker jag ;)

 Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar