söndag 1 maj 2011

Verkar funka!

Det här med att sluta röka är inte lätt. Gick bra ett tag men se hände det lite saker så jag började igen (man ska egentligen inte skylla på saker runt omkring) Hur som helst vill jag fortfarande sluta! Har börjat med tabletter som jag haft liggande länge provade dom ett tag förut. Dom gör så att man blir att må illa direkt man röker, men jag blir tyvär att må illa direkt jag tar dom. Det är riktigt jobbigt att må illa och känna sig spyfärdig hela tiden men nu får det vara så, jag är ju inte röksugen iaf! Får helt enkelt bita i det sura äpplet och ta det som det är nu. skam den som ger sig! Ska äta dom här en vecka nu få se...

 Nu ska jag lägga mig på soffan och hoppas illamåendet släpper lite tills mina älsklingar kommer hem.

 Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar