fredag 25 februari 2011

Hade det på känn!

Migrän... Fick ett litet anfall på fm, men har fått medicin utskrivet så tog en tablett och la mig på soffan, Jonna somnade så jag passade oxå på tror vi sov ca en timme vilket var välbehövligt. Känner mig bättre nu men fortfarande lite huvudvärk och väldigt trött. Får spara storhandlingen tills imorn ist ingen idé att chansa nu. Marcus och Jonna ska åka till marcus mor en sväng på em, då ska jag städa undan det värsta sen passa på att vila. Till kvällen blir det fredagsmys med dom jag älskar mest! Håller tummarna att det inte är förkylning på gång här hemma igen Jonna snorar och är lite hängig och jag har ju kännt mig såå trött några dagar men som sagt håller tummarna! Tycker vi haft vårat nu.

Trevlig helg! Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar