måndag 21 februari 2011

Tillbaka i vardagen!

Helgen var som sagt underbar! Nu är man tillbaka i vardagen och det känns knappt att man varit borta! Är det något jag blivit duktig på sen jag fick barn så är det att ställa om mig och anpassa mig för stunden.

Jonna fick ett litet piano av oss med massa ljudeffekter hon älskar det verkligen =) Vi har spelat hela morgonen, hon har börjat klappa händerna när hon tycker om något. Hon klappar och tittar på mig, när jag gör lika skiner hon som en sol unerbara unge! Jag känner att man uppskattar allt här hemma på ett helt annat sätt nu när man varit borta en helg! Visst jag älskar att vara hemma med Jonna men alla dagar är inte alltid på topp så ibland kan det vara välbehövligt med en paus både för oss och henne tror jag. Nej nu ska jag gå och titta vad hon har för sig. Bilder från våran resa kommer senare, blev inte så mycket taget tyvär har en förmåga att glömma att kameran är med!

Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar