lördag 26 februari 2011

Lugn!

Idag har jag mått mycke bättre. Dagen började med att Jonna vaknade vid 7 (som vanligt) Bar in henne till oss trodde aldrig hon skulle somna om men där hade jag fel =) Hon sov ända till 9.30! Pigga och utvilade gick vi upp och fixade lite här hemma innan det var dags för en tripp till blge. Hittade lite kläder till Jonna vilket var välbehövligt! Sen storhandlade vi mat så nu klarar vi oss ett tag igen. När vi kom hem var det dags att packa upp allt och sortera Jonnas kläder, hon har verkligen växt våra lilla skrutta. Blir helt tårögd när jag ser dom små kläderna i strl 50, kan inte fatta att hon vart så liten. Imorn funderar vi på att kika på rallyt som går här i skogarna, få se hur det är med vädret och lusten! Nu ska jag inta soffan och mysa med min underbara man.

Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar