onsdag 23 februari 2011

Jag vill inte!

Imorn ha jag en tid hos tandläkarn. Bara en undersöknig men känner mig redan nervös. Tycker det är riktigt obehagligt att gå till tandläkarn. Skulle helst slippa men samtidigt vill jag ju se hur det är med tänderna, jobbigt! Efter tandläkarn blir det ett besök hos veterinären med Peppe. Han är fortfarande ganska mager så rinner det i ögonen på honom hela tiden. Jag hoppas verkligen att vi har turen med oss den här gången. Är nervös att det ska vara nåt allvarligt med honom. Så håll tummarna för oss att det bara är något litet som går att bota lätt! Vill inte ha nå mer sjukdomar och olyckor i våran familj!

Annars rullar det på som valigt, full fart här hemma hela dagarna. Ibland tycker jag att både Jonna och djuren är mer vilda än tama =) Igår em tog vi en promenad var så skönt att komma ut! Men idag visar termometern -21 grader, suck! Ge mig vår och sommar nu tack!

Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar