fredag 11 februari 2011

Rally!

Nu är svenska rallyt igång och jag hoppas att jag får komma ut och titta lite imorn! Få se hur det blir med vädret bland annat. Så länge nöjer jag mig med att lyssna på rallyradion och följa det på tvn så gott det går!

Har fullt upp här hemma med djur och barn. Nu på morgonen satt alla tre på köksgolvet och ville ha mat. Fick ge Jonna först (såklart) Sen utfodra djuren =) Peppe äter som om han aldrig har sett mat! Vem vet det kanske han inte har heller, han var så mager när han kom till oss men nu efter avmaskning och lite riktig mat börjar han lägga på sig, hoppas det fortsätter så annars får det bli ett besök hos veterinären. Något annat han absolut inte är van med är att gå på lådan vi får lyfta dit han flera gånger om dagen och "påminna" honom vart han ska gå. Har hänt en liten olycka men jag hoppas det oxå ska ge sig så småningom, gäller att ha tålamod.

Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar