torsdag 3 februari 2011

På bättringsvägen!

Vissa av oss iaf! Jonna är så gott som bra nu, bara lite snorig det tackar jag för. Sj fick jag migrän inatt och nu har jag blivit riktigt förkyld, ont i halsen och hostar så jag nästan spyr! Hoppas att Marcus klarar sig och att det inte tar om på oss. Huvdsaken är att Jonna mår bra, jag kan vara hur sjuk som helst bara hon slipper om jag kunde skulle jag ta alla sjukdomar från henne...


Igår kväll kom mamma hit med sig hade hon en pippitröja och en barbapappamössa åt Jonna! Jätte fina saker, tack så mycke! Som om inte det vore nog hjäpte hon mig lite med städningen här hemma (som blivit bort priotiterad flera dagar) Jag tror mamma känner på sig när det vart mycke här hemma och man behöver lite extra hjälp, hon lyckas nästan jämt dyka upp vid rätt tillfälle! =) Världens bästa mamma och mormor! Idag blir det ännu en lugn dag här hemma så hoppas vi att sjudomarna försvinner så vi kan hitta på lite saker igen. I helgen tänker jag absolut inte vara sjuk, har en del att göra!

Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar