torsdag 15 oktober 2009

Blir så jävla förbannad!

På folk som inte kan köra bil, dom har ingenting ute i trafiken att göra!! Idag när jag skulle åka hem från pappa, och kom fram till en korsning stod en bil och väntade vid en stopskylt. Hon stod helt stilla men när jag kom väldigt nära körde hon rakt ut i vägen och jag tvingades tvärnita, var ganska halt också. Så stod hon kvar ute i vägen och såg ut som ett frågetecken innan hon fattade att hon kanske borde backa tillbaka eftersom de kom bilar från alla håll. Är riktigt glad att jag inte hade en bil i arselet eller att inte hon gled över mer på min sida, då hade det bara kunnat sluta på ett sätt. Synd att inte tutan på bilen funkade och att de var 90 väg, hade jag kunnat stanna hade hon fått höra ett och annat. Visst alla kan göra misstag men att köra rakt ut på en 90 väg när det kommer bilar känns ganska korkat! Tur att det gick bra i alla fall, man får hjärtat i halsgropen när sånt händer..

Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar