tisdag 27 oktober 2009

Stolt matte!

Kan erkänna att jag var lite nervös igår när vi skulle till veterinären. Fröja är ju en väldigt rädd och försiktig dam så jag trodde inte att det skulle bli nån lek att åka till veterinären och få en spruta. Men där fick jag =) I väntrummet var hon lite nervös, var andra hundar där och mycke lukter så det kan jag förstå. När vi kom in var hon hur lugn som helst hon rörde inte en min när hon fick sprutan och veterinären fick känna på navelbråcket utan problem. Navelbråcket såg bra ut och hade läkt ihop som det skulle så det var skönt att höra. Konjack åkte till sin husse igår och blir borta till på lörda.. Idag ska jag försöka plugga lite, har skickat in lite saker till CSN så jag håller tummarna för att det ska funka nu, två månader utan en krona!

Snart kommer älsklingen hem på lunchen! Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar