onsdag 14 oktober 2009

kyligt

Inte så mysigt när man vaknar och måste gå från sin varma säng och ut i kylan med hundarna.. Men sen är de ju jag som valt att ha hundar så de är bara att gilla läget =) Igår började jag lite med min arbeten. Palliativ vård handlar ju mest om döden och hur man kan göra det så bra som möjligt för allvarligt sjuka, döende människor. Är kanske inte så kul alla dagar att läsa om sånt men samtidigt tycker jag att det är intressant.. Ska fortsätta läsa om ett tag, måste bara vakna helt först.

Saknar M så mycke nu om dagarna. Tror jag är lite nykär igen =) har iofs vart det sen vi träffades, känns som att jag alltid kommer vara det mer eller mindre, kan inte vara annat när jag lever ihop med en så underbar människa!

De bästa som hänt mig!

Nej lite mer kaffe på de här sen plugg..

Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar