tisdag 13 oktober 2009

Bryter ihop snart!

Känns som att CSN kan fara och flyga någonstans... Har hållt på nu i ca 1½ månad att få nån klarhet i vart mina pengar är. skickar allt som jag ska men inte f*n händer något för de.. Är det meningen att man ska sitta och plugga på heltid utan att få en krona för de?! Är dessutom lån jag tar, alltså pengar som jag ska betala tillbaka när jag är klar med utbildningen.. Måste väl försöka ringa dom igen här framöver få se hur allt blir. Skickar mail, pratat med skolan, ringt talsvar. Hur mycket ska man göra?? ringer man är det garanterat telefonkö i en evighet innan man kommer fram oxå! Sånt här kan verkligen ta orken ur en totalt det enda jag vill är att bli klar med min utildning som håller på i ca 3månader till.

Hoppas på klarhet inom kort annars vet jag inte vad jag tar mig till...

//Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar