torsdag 22 oktober 2009

Snart helg!

För oss blir det helg idag, M är ledig imorn vi ska besikta bilen och vara barnvakt åt bästa Hugo på förmiddan. Finns nog inget som gör mig så glad som att få spendera tid med den lilla solstrålen =) I natt har jag oxå sovit dåligt, somnade nästan på en gång men sen bestämde sig Konjack för att gå in i vårat "tvättrum" och vicka omkull strykbrädan så jag vaknade med ett ryck runt tre tiden, vart klarvaken och låg och vred och vände på mig en bra stund innan jag somnade om igen.. Är riktigt jobbigt när man lir väckt sådär..

Har varit hos farmor och hjälpt henne med datorn idag, hundarna var oxå med. Som valigt helt överlyckliga när dom får träffa farmor =)

Nej nu ska jag göra ett ryck här hemma sen blir de soffläge så jag orkar plugga lite ikväll.
Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar