fredag 2 oktober 2009

Fredagsmys!


Skönt att det äntligen är helg igen! Imorse var det minusgrader, är nog dags att plocka fram lite jackor och skor nu.. Nu på fm har jag pluggat lämnat in ett arbete nyss känns jätte bra. Något som ine känns bra är CSN har fortfarande inte fått pengar från dom, fick ett mail idag att jag skulle kompletera min ansökan, ska det ta över en månad att berätta de?! Men den här gången är det NOG inte jag som gjort fel utan skolan. Skickat mail till min handledare så hoppas att allt rättar till sig snart. Får en klump i magen av att vänta och skicka saker hit och dit, sen när det aldrig fungerar. Handlar faktiskt om ett lån jag tar så vill ha koll på vad som händer, vill att allt ska fungera.. Känns inge kul att sitta och plugga och kämpa med en massa saker när man får "bakslag" från CSN, kunde jag så skulle jag gärna slippa ha kontakt med dom över huvudtaget. Man blir så trött.

Men dom ska inte få förstöra min helg, ska ta lite kaffe sen plugga lite mer.

Trevlig helg! Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar