onsdag 28 oktober 2009

Usch

Måste verkligen städa hemma. Har ingen som helst lust att göra det men tyvär så städar inte våran lägenhet sig själv. Håller ju på att sluta röka oxå och det tar på krafterna, känner mig inte ett dugg trevlig vissa stunder.. Har inte haft cigg sen i fredags. Fuskat och rökt nån enstaka cigg har jag gjort men inte mer än så. Tycker det är väldiga framsteg om man tänker att jag nästan rökte ett paket om dagen förut.. Kanske har rökt 5st sen i fredags.. Bara att kämpa på! Är så glad att jag har Marcus som stöttar mig och alltid finns vid min sida! Att han står ut med mig å mitt humör vissa stunder, det beundrar jag verkligen är knappt så att jag orkar med mig sj ;)

Nej nu kan jag inte sitta här nå mer, "plikten" kallar. Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar