måndag 19 oktober 2009

Du har köplats....

Är det något jag verkligen ogillar så är det att ringa olika samtal där man vet redan från början att man hamnar i telefonkö. Idag skulle jag ringa till radiotjänst för att säga upp mitt abonemang eftersom både jag och marcus har setat och betalat för en tv... hamnade såklart i kö, köplats 48 eller nåt sånt, så spelade dom nån glad melodi i bakrunden hur störande är inte de då? Inte konstigt att man hinner bli näst intill rasande innan man kommit fram. Oftast när man ringer är det ju för att något är fel, får man sen sitta och vänta ett bra tag, och kanske komma fram till någon som inte är så insatt eller bli bortkopplad då kan de ju bara sluta på ett sätt.. Ska ringa till csn oxå mendär hamnar man säkert långt, långt bak i kön. måste nog ta lite kaffe innan jag ringer.

Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar