fredag 16 oktober 2009

freeedagsmys!

Vädret känns inte så mysigt, regnar och är lite småkallt. Idag ska jag plocka ihop lite här hemma (som vanligt) sen på em, kvällen ska vi åka in till stan och storhandla ekar lite här och var. när vi ändå är där tänkte jag att vi skulle svänga föri vid bror, sandra och hugo på en fika. En promenad ska vi försöka hinna med oxå, hoppas bara att det inte tänker regna hela dagen. Vi gick här om dagen, en promenad som tog ganska exakt en timme. ska försöka gå den varje dag M inte har träning, det kommer vi må bra av allihop =) I natt hade jag riktigt svårt att sova, spelade ingen roll hur jag vred och vände på mig. M vaknade oxå mitt i natten så vi kollade på lite film innan vi somnade tillsammans, mysigt!

Nej nu måste jag ha lite mer kaffe och coca-cola så huvudvärken ger sig!
Trevlig helg! Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar